03.07.2014 Vesti / Saopštenja, Vesti/Aplikacija

GLUMCI U TAKSIJU

Uoči letnje pauze, u susret novoj pozorišnoj sezoni, Jugoslovensko dramsko pozorište, jedna od najpoznatijih pozorišnih kuća na ovim prostorima, odlučilo da skrene pažnu publike neobičnom promotivnom kampanjom i da podseti da su klasične drame i dalje aktuelne, podjednako zanimljive i uzbudljive.

Trojica glumaca, Nebojša Ljubišić i Slobodan Tešić, članovi ansambla Jugoslovenskog dramskog pozorišta, i Stefan Bundalo koji igra u nekoliko predstava JDP-a,  na jedan dan su se našli u neobičnim ulogama – vozeći taksi ulicama Beograda, izvodili su lične verzije čuvenih dramskih komada  putnicima koji nisu slutili o čemu je reč. Kampanja realizovana u vidu viralnog video materijala od tri spota postigla je veliki uspeh na društvenim mrežama i izazvala pozitivne reakcije javnosti. Ova interaktivna, moderna kampanja je na drugačiji, aktuelan način približila repertoar pozorišta potencijalnoj publici.

„Promovisanje umetnosti je prilično kompleksan, osetljiv posao u kome je najvažnije imati meru” ističe  Tamara Vučković Manojlović v.d. direktora Jugoslovenskog dramskog pozorišta  i dodaje: “Naš cilj je bio da najavimo novu pozorišnu sezonu i još više povećamo interesovanje za naše predstave. Drago nam je što je ova kampanja izazvala veliko interesovanje. Zahvaljujem se agenciji McCann Beograd sa kojojm uspešno sarađujemo već izvesno vreme, glumcima koji su učestvovali u kampanji i građanima putnicima u taksiju koji su nakon što su snimljeni dali svoj pristanak da se nađu u kampanji JDP-a.”

Ovaj koncept je proistekao iz novog slogana pozorišta “pOsetite JDP”  kojim se  naglašava emocionalni doživljaj  koji pozorišni čin nudi posetiocima. Pozorište je prostor u kome su sva čuda moguća. Na trenutak, magija je izmeštena u prostor taksija.

Reakcije putnika zabeležile su skrivene kamere postavljene u vozilima dok slušaju priče iz predstava Otelo, Zločin i kazna i Mletački trgovac ispričane na originalan i neuobičajen način. Radnje ovih dela smeštene u realan život  svedena su na

najuzbudljivije, najšokantnije, najemotivnije dramske momente komada  u trajanju od samo dva minuta.

 “Svi znamo da taksisti vole da pričaju priče. Bio je izazov ispričati neko od ovih dela na drugačiji način…” kaže Nebojša Ljubišić, jedan od glumaca u ulozi taksiste i dodaje: “Reakcije putnika su bile različite, od šoka, neverice do podrške. Zanimljivo je da je većina imala neku svoju sličnu priču koju je želela da podeli”.

Posle slušanja šokantnih “ispovesti” iznenađeni  putnici su saznali da je reč o promotvnoj kampanji za JDP i nagrađeni su kartama za predstave čije neobične verzije su “doživeli”tokom taksi vožnje.

Zanimljivu i neuobičajenu kampanju osmislila i realizovala  u saradnji sa JDP-om agencija „McCann Beograd”.

 

Drama u taksiju – Napetije nego kod Šekspira:

Drama u taksiju – Dostojevski na beogradskim ulicama :

Drama u taksiju – Venecijanska osveta na srpski način:

Odštampajte Odštampajte