Predstave na dan: 30.11.2017.

    Ulaznice za premijeru 18.11. nisu u prodaji.
    Na repertoaru:

  • 18.11.20:30 h
  • 20.11.20:30 h
  • 23.11.20:30 h
  • 30.11.20:30 h
  • Cena karte:1000 RSD

    Rezervišite
Neil Labute

Sudnji dan

Studio JDP

PREMIJERA

Igraju: Milan Marić, Aleksandra Janković

"Ima nešto arhetipsko u Labjutovim likovima – Ben je muškarac, konzervativan: njegov svetonazor je blago nagnut udesno, on ima porodicu, decu, u pravim je godinama sve to napravio i stekao, ima prilično poželjan posao za američkog, zapadnog belog muškarca njegovih godina. S druge strane, Ebi je žena, liberalna: emancipovana i daleko dominantnija, elokventnija od njega. Ona ruši jednu ali zato učvršćuje drugu vrstu stereotipa – ambiciozne, superiorne, usamljene žene, sa svim zahtevima koje emancipovana žena ima da ispuni, i s tim da se nije ostvarila kao majka. Ali dodir ta dva sveta zapravo nije sudar različitih, nego je priča o tome kako postoje dve strane u svakom čoveku, dva polariteta, i kako se taj dualizam u svakoj jedinki modeluje, pulsira. Da je napolju neki pljusak ili mali zemljotres, ne bi se desilo preispitivanje, ne bi se otvorila fundamentalna pitanja među njima. Ne, napolju je smak sveta [katastrofa koja se odvija u Njujorku 11. septembra 2001.] i pod takvim pritiskom Ben i Ebi otvaraju velika pitanja. Naravno, to nije dovoljno da ih učini herojima. Ali je dovoljno da ih čini ljudima. Komad je upravo o tome što njihova dilema i problem mogu svakom da se dese." Jana Maričić, rediteljka detaljnije >

    Ulaznice za izvođenja 24.11. su rasprodate.
    Na repertoaru:

  • 24.11.20:00 h
  • 30.11.20:00 h
  • Cena karte:PARTER 1200 / BALKON 700 / LOŽE 200 RSD UZ 50% POPUSTA ZA KUPOVINU ULAZNICA NA DAN PREDSTAVE

    Rezervišite
Žorž Fejdo

Hotel „Slobodan promet“

Scena „Ljuba Tadić“

Igraju: Nikola Đuričko, Dragan Jovanović, Nataša Tapušković, Anđelika Simić, Srđan Timarov, Bojan Dimitrijević, Miodrag Dragičević, Amar Ćorović, Milica Gojković, Anđela Jovanović, Marija Klanac, Sanja Marković, Tea Gjorgjioska

Boris LiješevićZašto Fejdo? To je vrhunac pozorišta, i to onog suštinskog, sirovog, zaigranog pozorišta; pozorišta koje ne nastaje iz literature ili neke duhovnosti. To je pisac francuskog zlatnog doba, kao Sofoklo i Evripid što su pisci zlatnog doba helenske književnosti. Fejdo je najbolji reprezent svog vremena. To je pozorište, kao što su Čaplinovi filmovi, zapravo, pravi i suštinski film. Imamo akciju, zaplet, junaka koji upada u nevolje i pokušava da se izbavi, i to proizvodi jurnjavu dovedenu do savršenstva, i uvijek dolazi smijeh. Danas raditi Fejdoa može biti ravno pozorišnoj revoluciji.  detaljnije >