Bojan Đorđev

Diplomirao pozorišnu i radio režiju na Fakultetu dramskih umetnosti 2001. Magi¬starsku tezu Doslovnost i teatralnost – Mutacije tela/figure u izvođačkim umetnostima 1970-te, 80-te i 90-te odbranio 2007. na Univerzitetu umetnosti u Beogradu, Katedra za teoriju umetnosti i medije.
Koautor, reditelj i izvođač brojnih pozorišnih i performans projekata u Beogradu i inostranstvu (Beč, Lion, Gent, Štutgart i Ka¬sel). Dve godine za redom, 2004. i 2005, sa predstavama Psihoza i smrt autora i No Name: Snežana učesnik zvanične selekcije Bitefa. Sa vizuelnim umetnikom Sinišom Ilićem sarađuje od 2002. godine na višegodišnjem projektu Pustinja slike. Jedan od suosnivača i stalnih saradnika TkH (Teorija koja Hoda), platforme i TkH časopisa za teoriju izvođačkih umetnosti (od 2000). Umetnički boravak – Artist in residence: Akademie Schloss Solitude, Štutgart 2004. i 2005/6. i Les Laboratoires d’Aubervilliers, Pariz 2010. u okviru TkH projekta How to do Things by Theory.
Odabrane predstave: Elfride Je¬linek, Ivana Sajko Džeki Kenedi/Medeja (Bitef teatar, 2009); opera po Žanu Koktou i na muziku Filipa Glasa Les Enfants Terribles (Malo pozorište „Duško Radović” 2009); Ivana Saj¬ko Žena-bomba (BDP, 2008); Ivana Sajko Evropa+Rio bar (CZKD, Magacin u Kraljevića Marka, 2007); R. Walser, Ana Vujanović No name: Snežana (Malo pozorište „Duško Radović“, 2005); Kapetanović/Đorđević/Walshe, Operrrra je ženskog roda (Botanička bašta „Jevremovac”, BELEF, 2005)…
Više o projektima na http://bojandjordjev.wordpress.com